Hvem er Lindvig & Co?
Bag Lindvig & Co. står en stærk kvinde. Det er mig – Linda Lindvig. En af mine store fornøjelser er at jonglere med tal. Og det har jeg gjort en karriere ud af – men ikke på den ”gammeldags” måde.
Jeg har beskæftiget mig med regnskab og administration siden 1985 og har været selvstændig siden 2017.
Med min erfaring kan jeg hjælpe dig med at få organiseret og struktureret de daglige rutiner, på en effektiv måde, så bogholderi, regnskab og administration bliver overskueligt og anvendeligt.
Med i bagagen har jeg erfaring fra blandt andet transportbranchen. Her har jeg arbejdet som regnskabs- og økonomichef, ligesom jeg tidligere har beskæftiget mig med support på regnskabssystemer, samt IT- support generelt. Jeg har også en coachuddannelse med i rygsækken, der har givet mig værdifulde redskaber, som jeg flittigt anvender i forbindelse med sparring og vejledning.
I Lindvig og Co. finder du ejer og direktør, Linda Lindvig, som tager sig af dig og din opgave. Sammen får vi afdækket dine behov og lagt en plan for, hvordan vi får opfyldt dine ønsker.
I perioder med tryk på, benytter jeg mig af ekstern hjælp, som hentes ind til forskellige specifikke opgaver. Har du brug for revision og skatterådgivning, har jeg en samarbejdspartner på det felt.
Derudover har jeg valgt at tilbyde job til unge autister, som besidder store kompetencer når det gælder tal, systematik og klare definerede opgaver. Hos Lindvig og Co. har det stor værdi, at være med til at gøre arbejdslivet for autistiske unge til noget meningsfuldt, interessant og til noget som kalder på den enkeltes kvaliteter. Tilfredshed i jobbet har meget at sige. Det kender vi vist alle sammen.